sobota, 22 grudnia 2012

Świątecznie

Dziś przedstawiam mój "zestaw wigilijny" - postawiłam na lekki kolor: beż i koronkę. Uznałam, że sukienka świetnie nada się na ten szczególny wieczór (kupiłam ją w sezonie letnim i tak ją wcześniej postrzegałam: jako ubiór "wakacyjny"; na szczęście sukienka ma podszewkę i nie powinnam w niej zmarznąć;)). Fason sukienki pomaga przykryć krąglejsze biodra, a obcisła góra i wiązanie tasiemki pod biustem przyciąga wzroku ku górze. Idealny fason dla kobiety "gruszki", którą jestem :-) Do sukienki zakładam czarną lekką marynarkę - fason i kolor  marynarki również działa optycznie, wzmacniając górę. Do tego ceramiczna biżuteria (prezent od Lucy:)) i mała czarna "torebunia". Czekam już na "pierwszą gwiazdkę"! Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego naj, naj, naj na ten nadchodzący czas!
Martyna

Sukienka: Top Secret
Marynarka: Bershka
Rajstopy: Calzedonia
Zegarek: Butik
Torebka: sh 






I na koniec zdjęcie " z Misiem" - moim modelem. Zdjęcia robię ze statywu i ostrzę sobie właśnie na niego :-)


30 komentarzy:

  1. Sukienka jest przecudowna, a Ty wyglądasz przeuroczo i bardzo dziewczęco;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i śliczne zdjęcia..ja nad moimi musze popracować;-((
    Shape - kiedyś kupowalam i kolekcjonowałam w skoroszycie ćwiczenia, ale przy dzieciach cięzko ćwiczyc w domu;-) . Shape to program na który chcę się zapisac na przemian z jogą...lato już za rogiem;-)))
    Uroczy misio;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie masz sobie nic do zarzucenia: na Twoich zdjęciach jest ład i porządek, nie widać zbędnych szczegółów - zwróciłam już wcześniej na to uwagę! Dziękuję za miłe słowa! Ja z magazynu "Shape" zachowałam sobie dwie małe książeczki: 1) "Płaski brzuch, smukłe uda, jędrne pośladki" i 2) "Nie licz kalorii i chudnij". Nie wiedziałam, że ta nazwa wykorzystywana jest też do nazwania kursu :-)

      Usuń
  3. Faktycznie jest świątecznie:) Odpowiadając na pytanie - z konta prywatnego:) tak wszyscy robią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lekka i zwiewna kompozycja, po raz kolejny świetnie dobrana do sylwetki, a to niezmiernie cenne. Myślę, że te stonowane dodatki można by wymienić na takie, które wprowadziłyby nieco więcej koloru do tego zestawu. Niemniej jednak całość prezentuje się wybornie i w mojej opinii idealnie nadaje się na wigilijny wieczór spędzony wraz z rodziną przy odświętnie przybranym stole :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję za te miłe słowa, jak zwykle napisane piękną polszczyzną (uwielbiam!). Myślę, że jest racja w tym, co napisałeś. W naszym duecie to Lucy stawia na mocne wyraziste dodatki, a ja jestem właśnie taka "stonowana" - i widać to też w dodatkach. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Śliczna, taka lekka, delikatna..idealna na ten okres magiczny , jakim jest Boże Narodzenie.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu! Ja i Lucy również życzymy Tobie i rodzince wszystkiego najlepszego!!!

      Usuń
  6. Witajcie kochane, no więc pytanie nie jest głupie i rozumiem, że trzeba troszkę czasu aby wszystko pojąć;) Ja sama czasami nie wszystko pewnie wiem;) Co do waszego pytania, to przyznam szczerze, że nie jestem na 100% pewna, ale chyba to zależy od tego jakie są warunki konkursu, czy organizator zastrzega sobie w regulaminie aby osoby biorące w nim udział były prywatnymi osobami z osobistym kontem czy mogą też być to osoby z kontem typu Fan Page. Jest też kwestia tego, że jeśli "polubi się" jakiegoś Fan Page z konta też typu Fan Page, wtedy liczba określająca ilość fanów czy "polubień" (nie wiem jakie jest właściwe określenie) nie wzrośnie jeśli chodzi o liczbę, oczywiście będzie to konto obserwowane, natomiast tylko konto osobiste sprawia, że liczba fanów rośnie. Dlatego też sądzę, że osoby organizujące tego typu konkursy, chcą aby brały w nich udział osoby prywatne, a nie konta typu Fan Page, ponieważ to daje im większą liczbę fanów oficjalnych. :) Mam nadzieję, że w miarę sensownie to wytłumaczyłam i że cokolwiek Wam to pomorze:) W razie jakichś niejasności - piszcie :*

    Pozdrawiam,
    Anna ANTJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za porady i za poświęcony czas! Odpisałam Ci na Twoim blogu. Pozdrawiamy!

      Usuń
    2. Nie ma sprawy ;) Cała przyjemność po mojej stronie;) Co do Twojego pytania to nie wyświetla mi się to polubienie wpisu mojego, ale to dziwne bo z komentowaniem i polubieniem nie powinno być problemu i to z konta Fan Page można robić, więc wydaje mi się, że może jakiś błąd się wkradł... Ja przynajmniej bez problemu i inni użytkownicy z kont Fan Page mogą komentować i "polubić" inne Fan Page i ich wpisy... :( Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia czemu tak się stało. Może spróbuj jeszcze raz, może to był tylko chwilowy błąd, sama nie wiem :( Chyba tutaj Ci nie pomogę:(

      Usuń
  7. Przepiekna i delikatna sukienka idealnie pasuje do twojej urody. Podoba mi się w tez w kontarstowym zestawieniu z czarna marynarka. Całośc do piątke z duzym plusem:)

    Pozdrawiam serdecznie i swiatecznie,
    Ewa

    PS Przepraszam za brak polskich znakow, ale klawiatura mi troche wariuje

    OdpowiedzUsuń
  8. so elegant <3
    enjoy christmas <3
    have a wonderful time!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, przepiękna sukienka! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie, elegancko, krótko i na temat :)
    Wesołych Świąt!


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze świąteczne zyczenia! Chyba jeszcze nie jest za późno :) przepięknie, świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Merry Christmas, my love!

    And a Happy New Year ♥ ♥ ♥

    Let all your dream come true,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. this is really cute. love the white dress. dont really know about white tights, but you can wear them ;)

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna sukieneczka i zdjęcia ; )


    zapraszam do siebie i obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna sukienka, jak dla nie to wolę bez marynarki.
    Miś też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. przeurocze zdjęcia, śliczna sukienka i jeszcze piękniejsza Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, ja też postawiłam na biel w tym dniu. Bardzo fajny blog, na pewno będę zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze :)