poniedziałek, 3 grudnia 2012

Andrzejkowo

Na Andrzejkowe wyjście wybrałam "małą czarną" - bufiaste rękawy przyciągają wzrok ku górze i optycznie rozbudowują ramiona (wskazane przy wąskiej i małej górze), kokardki na wysokości biustu działają na podobnej zasadzie. To właśnie wszystkie ozdoby na tej wysokości, jak falbanki, guziki, marszczenia polecane są u dziewczyn z małym biustem. Do całości zestawiłam buty na obcasie marki Gino Rossi.

Udało mi się zrobić zdjęcia przed pierwszym śniegiem :-)!



19 komentarzy:

  1. Przypadkowo wpadłyśmy na ten blog i musimy przyznać jesteśmy pod wrażeniem!
    Zapraszamy również do nas!
    http://biolozkiomodzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej zapraszam częściej i z pewnością będę wpadać;) Szkoda że nie posiadacie fan page'a na Facebooku, z chęcią bym polubiła;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawy z bufkami świetnie zrównoważyły proporcje sylwetki, gratuluję osiągnięcia pożądanego efektu. Znajomość tego typu trików przydatna jest nie tylko kobietom :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygladasz ! :)) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się bardzo :) zapraszam do siebie, bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała czarna zawsze sprawdza się najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wygladasz w tych przedluzonych wlosach:) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w czarnym i sukieneczka ślicznie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała czarna zawsze w modzie , a bufki dodały tylko niebanalnego uroku . Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz!

    zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, do wygrania aż 20 bonów o wartości 20$ ! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/2012/12/wielkie-rozdanie-okularow-giveaway.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne butyyyy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ...świetnie wyglądasz Martynko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohmygod ! You look sooo sexy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze :)